07 February 2009

kemalangan yang membabitkan org yang kita syg

Service offert par bloguez.com : Plateforme de création de blogs


ASSALAMUALAIKUM..


5.02.2009(khamis adalah detik paling bersejarah bagiku)

tepat jam 4 ptg..

suasana yang riuh rendah diselubungi dgn rasa resah...


mamaku berada di pejabat manakala aku dengan akak ROSANITA berada di maybank untuk mengambil duit..

sahabat ayahku menelefon mamaku untuk memberitahu sesuatu perkara yang amat menyedihkan..

mamaku yang amat sangat sedih dan sebak atas perkara yang terjadi pada ayahku...

mamaku tersekat2 nak bagitahu aku selepas pulang dari maybank trganu bahawa ayahku mengalami kemalangan..

huuuuuuuuhhhhhhhhhh..

tersenyap dibuatnya..

tetapi aku cepat2 contact dgn abgku(rahmat) dan beberapa lagi org penting dalam hidupku... aku mahukan doa mereka untuk ayahandaku...

tepat jam 7.30 mlm aku bertolak ke dungun...

kejadian ini membabitkan hati dan perasaan..mmg meyedihkan...

pukul 10.30 mlm aku sudah sampai umah nenekku.. alhamdulillah.

nenekku tersenyum lebarnya menyambut kedatanganku.. hatiku berasa lega dgn senyumannya itu.. fuhhhhhhhhhhhhh..

aku masuk dalam umah terlihat ayahku yang tengah duk tgok TV...

huhu...

alhamdulillah.. aku hppy sgt2...

kete Perdana V6 hancur bahagian hadapan... cermin hadapan pecah..

kalau dilihat boleh anggapkan pemandu dan penumpang mati,...

tapi ALLAH bagi keselamatan kpd ayahku.,.. alhamdulillah...

sekian terima kasih..

jgalah org yang kamu syg dgn baik2.. dan sertai dgn doa...

No comments: