19 July 2009

KHaS BuaT ABg KeSaYanGan AQu.... AbG ArMaN


wajah abgQu.... yang x senang hati kene kacau.. hehehehhahah

DoReMi Mr ARMaN_Mr HaDi_RaJiH

heheheheh seronok seronok seronok...

happy, happy happy......

hehehhahahahahahahhahahahahahahhahahahah

yahooooooooooooooooooooOOoOoooOOoooOOOoOoOooOoOoooOOOooOoo

orang baru yang terpenting dalam idupku..
setiap yang pergi pasti ada penganti..
sekarang aku telah memiliki seorang insan yang hampir sama perangai dengan arwah abg suhaimi. alhamdulillah yang amat sgt...

aku akan jaga betul hubungan aku kali ni... mybe ALLAH bagi aku peluang kedua untuk aku menjalani kehidupan dengan bahagia...... aku mula sygkan abg arman.. sebagai abg aku..

pengalaman yang tidak akan luputkan dalam ingatan aku..

01 : 42 : 02 masa perbualan aku dengan abg arman... first time berkomunikasi dengan dia,,,… lama bangat kan??? Heheh aku bagitahulah kat mama yang abg arman ada call… mama marah aku ala-ala manje… heheh “ kesian dia, habis krdt dia”.. aku pun jawab “ untuk adik kesayangan dia “ heheheh

aku pun malu dengannya.. tapi semlam dah jadi pengiktirafan.. so aku tak nak ade rahsia dengannya.. aku akan bagitahu segala2nya padanya…dia seorang pemalu dan cute suara merdu dia heheheheh

aku byk bukak persoalan yang ingin aku tahu ttg dia… heheh alhamdulillah… dia begitu baik terhadap aku… dia buat aku kembali kepada “kebahagiaan” pada masa skrg.

insyaALLAH Tiada Tuhan Melainkan ALLAH..

aku mula rasa syg akan dia… mcam abg sebenar… tapi aku tak nak dia tidak memerhatikan abg adi… aku akan pasti abg arman dapat memberi keadilan kepada kami sebagai adik angkat dia.. ye.. mmg susah nak cari abg yang betul2 ambik berat tentang adik beradik angkat…

apa yang aku nak bagitahu semalam, aku pun bagitahu direct.. aku tak nak abg arman anggap aku berahsia dengannya.. kini aku ada 2 org abg.. alhamdulillah..

11.11malam… pada 18.07.09 hari pengiktirafan heheheh…aku amat bahagia sekali semalam.. kalu ada kat pantai… mmg best jerit sesorang2… hehehehh…

apa2pun.. aku tetap syg dia… dia dah jadi orang yang terpenting dalam idupku.. insyaALLAh aku akan jaga hatinya…dah… dah… malu aku… hehehhahahha…

aku berharap sesangat2… dia akan faham dengan apa yang aku lakukan…

oklah la.,… aku nak sambung keje lak…


No comments: