20 August 2009

Kesedihan pada hari jumaat

Alhamdulillah... akhirnya aku dapat jugak posting satu teks utk blog aku ni.. heheh
lama sgt aku tinggalkan ia.,. heheh..

minggu lepas dalam 14/08/2009(jumaat)... masa tu aku cuti.... hari khamis tu adik aku p pertandingan tekwando peringkat negeri kat kelantan...

cikgunya telepon dalam kul 1.30pagi kerana adik aku masuk wad... masa tu mak aku tutup telepon... pagi jumaat tu kami sekeluarga tau yang adik aku masuk wad... sape tak sakit kan??? mak aku kebingungan.. aku pulak cuba myabarkan nya..

akhirnya kami sekeluarga dapat contact dgn cikgunya..
alhamdulillah.. ALLAH masih sygkan dia... DIA bukan salah seorang golongan H1N1... tapi pengsan sbb kurang gula dalam darah.. hahahha

gelak aku dibuatnya... hehhehe... pada masa yang sama jugak.. aku dapat tau yang orang yang aku benci, sakit... dandia mc pada hari tu.. (n.9)...

aku sgt2 tekejut la... sbb sebelum ni dia ok je... rupanya dia ada darah tinggi...

ermmm.. mmg sedih bagiku kerana dapat berita yang kurang bernasib baik... ermmm..

balik pada soal adik aku tadi... heheh..

dalam keadaan kesakitan yang ditanggung, dia sanggup berlawan jugak dalam pertandingan... alhamdulillah.. adik aku dapat emas(johan) dan dapat rm 250...

mungkin itu adalah berkat kesabaran dia kot kat hospital sultanah zainab dua kat kota bharu kelantan...

1 comment:

N Athirah said...

Laa... kurang gula rupanya...

tapi, hebat jugak dia sampai dapat pingat emas pertandingan...:D