14 November 2009

SeLaMaT Hari Kelahiran BuatQu RaJiH

SaLam....

07. 11 . 2009 (SaBTu) adalah genap umo ku 18 TaHuN....
alhamdulillah aku masih lagi hidup dengan bahagia dan sempurna dengan izin ALLAH swt.........

pada hari kelahiranku.... orang yang paling awal wish kat aku adalah my parents.... heheheh
dan orang negeri 9... heheheh
tQ sgt2... sbb sudi ingatkan aku.. aku terharu...

kawan lama pun ingat kat aku... fatin illiani, dan fatin naemah...

aku hpy sgt2...

skrg aku perlu matang dalam apa jua masalah dan cabaran yang aku hadapi...
aku kene open minded... aku kene byk bersabar,,...

heheh...

Allah selamatkan kamu.........
allah selamat kan kamu...
ALLAH selamat kan MUHAMMAD RAJIH
ALLAH selamat kan kamu...

selamat hari kelahiran rajih...
moga apa yang dihajati dimakbur olehnya..
amin amin amin... ya robbal a'alamin..

No comments: