07 October 2008

mama happy huhu..



pada 7/10/2008...selasa.... still pose 6...

aku sangat bahagia dan gembira..
aku dapat tahu yang abg nasir pergi ke pejabat mama...
walaupun aku tahu abg nasir tu, takut akan mama (garang)..

tapi abg nasir pergi juga...

pagi tersebut... aku call dan msj abg nasir.. tapi dia langsung tak balas..

tapi bagiku... mybe dia sibuk...

aku tak akan fikir benda yang bukan2.. insyaALLAH.. sbb dia terlalu baik buat kami sekeluarga..

aku sangat kagum dengan dia... walaupun dia banyak mengharungi liku2 ujian dan cabaran...

muka dia standard je.. muka seposen.. tpi dia buat biasa je hidup tanpa mengharapkan belah kasihan orang lain......


aku harap2 sangat2 supaya hubungan aku, abg nasir, mama dan famili aku bahagia dengan kedatangan seorang anak angkat, abg angkat dalam keluarga aku..

bagi abg nasir...

rajih tak akan lost contact dengan abg... abg dah buat mama happy dah.. thanks abg... u are da best,....

rajih harap abg nasir terus tabah dalam menerajui alam kehidupan didunia..

insyaALLAH..






No comments: