12 December 2008

SeLaMat HaRi KeLaHiRaN akak UmmI ( 14. dis. 2008 )


ni lah akak ku iaitu akak ummi...

dah byk dia bgi dorongan dan kekuatan kepadaku selepas kematian arwah abg suhaimi...

byk dia bagi nasihat tentang kehidupan dan agama islam...

aku bangga mempunyai kakak seperti dia..

aku tak tahu nak kasi tau macamana..
dia dah banyak memberi kasih sayangnya kepadaku walpaun kami berjauhan dan tak pernah bertemu.

aku harap aku dengan dia tidak akan "lost contact"... sebab dialah yang membuat aku bangkit dari kegelapan hingga hari ni...



esok (14. dis. 2008 ) bersamaan 16 zulhijjah 1429 adalah hari kelahiran beliau..

aku doakan beliau :

1. mendapat rahmat dan keredhan ALLAH SWT.
2. teguhkan keimanan dalam jiwa dan raganya...
3. supaya dapat jodoh cepat2 (huhu)
4. dapat kebahagiaan didunia dan diakhirat
5 segala hajatnya dimakburkan..

amin amin amin ya robbal a'lamin...


aku sayang dia macam akakku sendiri sebab aku tidak mempunyai kakak seorang pun dalam dunia ni kecuali dia...



harap beliau akan terus maju dalam bidang yang diceburinya..

amin...


take care akak ummi...

salam



Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan akak ummi
Allah selamat kan kamu


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to akak ummi
happy birthday to you



Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com

No comments: