21 July 2009

AQu paling JaHaT!

salam... semalam aku terima msej dari orang yang pernah buat aku benci padanya

mesej pertama

"cemburu pn x, bosan pn x, saje nak tau, kalau nak tau pn jd ksalhn, pasni aku x tanye ko lg dah x berani"



msj kedua

"sbenarnya ko yang x phm maksud aku, ko x jelas apa yang aku bgthuy, aku bgthy smuanya adalahdisuruh oleh ( akak ), yg aku maksudkan kita masih boleh trus berhubung tpi ko kene msj dulu ada faham, bila masa pulak aku dah buang ko, ko merepek aju! aku rasalah org yang aku syg tinggalkan aku mmg pedih ingat aku x terasa ke??? ckp main sedap mulot je"




msj ketiga

"ada, nenek dan pakcik aku, aku rapat n dia orglh pling syg aku sleps mak bapak n family tau x? aku rasa kehilangan sgt2 ko tau x??"




msj empat

"aku wat mcmtu nak ko rasa akan adany aku dlm kehidupan ko, tau mcm nak mati xada aku hehehe"



msj kelima

"wakaka! ko tau x aku pun tnsn boring n mcm2 lg, aku rasa hidup aku ksong aje, biasa ko ajelh yg sellu msj ngn aku, ko ajelh yg wat aku hepi, kdng2 geram, tp aku suke, nie ko dah xada ko tau x aku sunyi? aku hdpi sendirian tau x? ada ko tau? x kan? jgn pkr diri ko aje susah"



tulah msj yang aku dapat tau luahan isi hati org yg aku benci selama ni... jht kan aku??? heheheh akulah org pertama byk buat org sekse dalam khidupan.. aku saje je nk save ni... sbb aku nk dia baca hehehhe...

2 comments:

arman said...

hmmm moga sumenye baik2...jangan ada benci...itu semua cuma menyesakkan hati minda perasaan serta sanubari..apabila dah x suka dgn seseorang, cuba padamkan ia daripada ingatan...membenci bermakna masih mengingati dan mungkin juga ada sisa2 perasaan menyayangi yang sukar untuk diakui oleh hati sendiri..

~lapangkan hati dan tenangkan fikiranku..lena dalam dakapan waktu..

Anonymous said...

kalau anda lakukan ini dgn sengaja sesungguhnye anda mmg kejam...