07 July 2009

Best GaduH





nama dia Abang IzhaN...

suka buat aku sakit hati.. heheheh
tapi byk aku belajar bahasa inggeris dgn dia..
almaklumlah bahasa inggeris aku ni bukan baik pom..


6.07.09 ( hari isnin )
pergaduhan besar antara kami sampai terkeluarnya kata-kata yang kesat seperti menatang, iblis.

hanyya ALLAH je yang tau.. kami ni keras kepala.. macam batu.. klau dapat baling pada dinding pun mesti pecah semuanya.. abg izhan ni seorang yang pemarah... pada mulanya bukan main lagi baik giler... layan aku sebagai kawan.. tapi bila dah over sgt, samapi tercetusnya pertelingkahan pertama aku dengan abg izhan...

mcm budak2 katanya akak amanina.. heheheh... memang ia, aku still lagi budak mentah. tapi aku rasa aku dapat pk yang mana baik dan yang mana buruk..

hari ni 7.7.09 selasa... kami pun msg menggunakan friendster... saling minta maaf,....
rupanya best jugak bergaduh ni... perang mulut... ko kata aku, aku kata ko... mcam tu lah...

izhan ni cikgu... kat indonesia... dia marah aku panggil dia indon.. mybe ade perkataan yang sensiif.. skrg aku baru belajar untuk tau semuanya ttg kehidupan..

berkawan biar seribu... bergaduh biar bertempat, sepak terajang biarlah 1... kene sakit padan muka... kata2 ini dipetik daripada ucapan presiden badan lembaga pengawas fakhrudin.. heheheh


ermmm.. pelik kehidupan masa sekolah menengan dan kehidupan masa habis sekolah...
rasa tenang tapi banyak halangan dan cabaran dalam idup...

aku tetap rajih... rajih tetap aku.

aku dan rajih adalah orang yang sama.







izhan adalah orang yang terbaik buat aku.. sbb dengan cara yang kasar, yang mendidik aku supaya jadi lebih matang... heheheh.

mybe ALLAH bagi aku jalan
Service offert par bloguez.com : Plateforme de création de blogs

No comments: