07 July 2009

(ARAA & MRMA )




1 julai 2009 pengistiharan adik beradik telah pom bermula heheheheh banyak ilmu yang aku dapat setelah berkawan dengannya... ya mungkin satu keistimewaan buat aku bertemu dengan abg im.

abg im mmg seorang yang sangat pendiam. bukan byk mulut mcm aku. hehehe..
aku cakap la dgn mama... yang abg i
m dah jadi abg angkat aku. dalam diam-diam. abg im ada masalah yang tersendiri, mungkin bagi aku tak mampu untuk menguasai arena kehidupan. dia memang seorang yang tabah. aku banyak jugak nak cungkil rahsia daripadanya. tapi masih lagi tak dapat-dapat. hehehe.. insyaALLAH aku akan usaha untuk kebahagiaan kami sebagai adik beradik angkat.

mama cakap. wajah abg im macam mickey mouse. heheh tapi memang betul apa yang dikatakan oleh mama.. dan mama perli aku, cakap, muka aku bulat sama mcam abg im. heheh... aku pun jawab la.. adik beradik mestilah kene sama hehuhue..

mama aku nak sangat jumpa dengan abg im. tapi abg im tengah ada masalah pembelajarannya.. aku pun takut nak bagitah
u. heheh..
hajat dalam diri nak p umah abg im masa raya nanti.. tapi itu bukannya kenyataan lagi. hajat... biasanya klau hajat dah ade... insyaALLAh akan tercapai sesuatu perkara tul x??

aku mula mendekatkan diri aku kepada ALLAH supaya ALLAh makburkan segala hajat.. fuhhhh sebenarnya memang sukar utk hidup... heheh kerana aku dah keluar dari landasan PELAJAR SEKOLAH..


aku suka tengok gambar kepala dia hehahahaha... gelak sorang2..././...

gambar ni mama aku nak print... hehehe mybe mama dah suka dgn dia.. dalam pikiranku..
mama aku ni jenis sporting.... hehe...






ABDUL RAHIM BIN ABDUL AZIZ
MUHAMMAD RAJIH MAT ARIFIN

(ARAA & MRMA )



MENGENALI ADALAH SALAH SATU CARA MENDEKATI DIRI KEPADA allah..

ALLAH MAHA AGONG..
ALLAH MAHA PENYAYANG..

SETIAP KEJADIAN YANG BERLAKU WAJIB DAN HARUS ADA HIKMAHNYA..

PERCAYALAH.

No comments: