01 July 2009

PerJaLaNaNQu DaRi GaNuNG ke PuTRaJaYA


29.06.09(isnin)

aku bertolak dari umah ku pada pukul 9.30 mlm..
mula2 abah aku yang bawa dari umah ke kerteh.. pastu aku pula sambung dari kerteh ke plaza tol gombak. sblum sampai tu akan dan famili aku p la makan. heheheh best.. maknan kat SEAFOOD MAKCIK ANI... kerteh..

kami sampai ke umah kak da sampai kul 3.30pagi.... fuhhhhhh.. penat giler...
kakda tu sepupu aku...

30.06.09 (selasa)

dalam kul 5.30 tu aku start memandu utk betolak ke putrajaya di bahagian JABATAN PERDANA MENTERI B2.... presint 1-10... tu papan yg aku jumpa lah heheheh...

sampai kat situ dalam kul 7.30am dan terus masuk utk temuduga ..

mmg seronok bila bertemuduga... gegeguhhehehehe

dalam kul 1.15 temuduga pun tamat...
dan aku n G telepon mama dan abah suh dtg ambik ...
kami pun balik.. dgr citer mama dan abah p kat tasik putrajaya belakang pejabat perdana menteri... heheh diaorg ckp best duk kat situ...

ptg tu dalam kul 5.00ptg.. my famili n my cousin p kat JUsco dan giant serta alamanda kat area tu lah... fuh lenguh giler22222222222222222222222222222222 sampai sakit kaki aku...

pastu beli makanan kat KFC Giant...
makan berjemaah beramai2 kat umah kak da..... best...
mybe ini adalah pengalaman aku yang menarik dalam idup ku..

pastu dalam kul 11.30 mlm kami pun berangkat ke trganu..
mmg myedihkan anak kpd kak da menangis x nak pisah dgn aku..
aku paling rapat dgn dia.. heheh bestttttttttttt...

dan ia amat memberi aku pengalaman ade ank heheheh....

aku bawak lagi kerete myvi warna putih.. herheheh bawa2...sampai lah kat pondokku.. dalam kul 3.30

hanye 4jam je aku bawa kete.. heheheh

bestttttttttttttttt...


masa inilah yang paling indah buatku... sbb x penah bawa kete p putrajaya.. bukan nk bangga diri tapi itu adalah pengalaman ku



coretan ini hanye cerita btul2... bukan main2 tau.. tp just ringkasan je lah.. kesian.. just nk remember bila masa

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum..

Haaa..tun rumah buat pe tuh..

Buke je blog rajih ni, trus tringat citer anak betong..lagu berupa selawat itu..

akan dibaca lebih lanjut andai punya waktu senggang yg lebih..

keep on blogging... :)