17 July 2009

LeTiH la Beb

huaa.......... semalam hari jumaat 17.07.09... lepas je solat asar... abah aku suruh semua ahli keluarga turun hehehhe.. sape ada kat dalam umah, dia tidak akan makan di kedai... huhu abah aku suka ugut sikit heheheh...

tahun ni aku x penah sekali pun sentuh tanah kat dalam berkebun kat belakang umah heheheh.,.
rupanya pergi kait buah rambutan, nangka dan salak... fuh.. penat giler sampai aku tak leh nk nafas.. dah lah kene bersihkan sampah sarap tu... hehehhe kotor x jadi masalah... tapi semut dan cacing liar ada fuh.. geli aku hehehheh..

apa nak buat, nasib badan heheheh... tapi seronok tau, bersama famili kat belakang umah,... hasil dapat.. heheheh aku tgok abah aku sudah tanam benih kacang botol, dan byk lagi lah sbb sedia utk puasa nanti heheheh,.. harap2 sempat la berhasil.. heheheh

ermmmm... hari ni letih sikit sbb smlm x tido.. ada masalah dengan org heheh..
jgn pkir lah..benda yang lepas... jgn dipikirkan..

aku x tau lah dengan sape aku nk rapat... tapi skrg ada seorg yg dengar masalah aku... heheh segala masalah aku akan bagi dia heheheh jahat x?? jhat x??? dia ialah abg arman heheh...
kesian dia... dia cikgu... dah lah ada masalah dgn anak murid... tp aku tambah lak masalah aku kat dia.. hehehh....

apa2 pun aku bahagia ada abg arman dan abg adi... walaupun aku x mengenali diri mereka dengan mendalam... insyaALLAH...

2 comments:

arman said...

Salam..

Bagus..

Berkebun merupakan salah satu cara yang baik utk mengurangkan stress & melonggarkan otot2 yang tidur..

Baik2 menjalani kehidupan..

Apa2 yg memerlukan pendapat, insya Allah abg akan berusaha menyumbangkan buah fikiran..

:) life is great!

Hujjatul_islam said...

TQ abg arman.... moga apa yang dikatakan dapat memberi impak kepada rajih utk terus mara ke hadapan...