15 July 2009

TiDaK TerKata BiLa Dapat HaDiaH Tempat Ke-2

Assalamualaikum...

pada 15.07.09(rabu)

selepas pulang dari tempat kerja... aku dengan mak aku p lah kat fiesta Pekan Budaya Negeri Terengganu... aku pergi ke gerai Jabatan Kebajikan Masyarakat Daerah Kuala Terengganu.

staff kat situ cakap.. nak masuk kuiz tak.. mak aku cakap nak la... hehhe so aku pun sertai jugak kuiz gini... ermm pengalaman yang tak diduga,.. aku dapat ranking yang kedua dan mak aku dapat saguhati... seramai 55 orang yang telah myertai kuiz tu.. ramai... tapi 15 org je yang terpilih...

6 orang akan mendapat hemper dan 9 orang akan mendapat kain batik dan kain plekat... hemper besar lah... hehehe aku dapat... hehehh


sape yang tau rezeki kita kan???

ermmmm mybe ini mungkin ALLAH nak bagitahu aku yang rezeki itu adalah masing..

hayat nk memohon MAKTAB PERGURUAN akan dibuat tahun depan.. aku tak akan lepaskan impianku untuk menjadi seorg pendidik...

No comments: